Number of the records: 1  

Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii

  1. Title Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii
    Author infoKatarína Plevová
    Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentRevue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 63-65. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky, Inštitút manažmentu, 2014. ISBN 978-80-554-0892-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * hudba * výrobky * produkty
    AnnotationHudba a marketingová komunikácia. Hudba v reklame. Hudba v predajniach. Product placement v piesňach a hudobných videoklipoch.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01278-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.