Number of the records: 1  

Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch

  1. Title Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch
    Author infoLucia Stachová
    Author Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 172-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-3999-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Keywords tovar * sortiment tovaru * značky * hodnota * riadenie * zákazníci * predaj * nákup
    AnnotationParadox výberu z veľkého sortimentu tovarov. Jednoduchosť verzus komplexnoť, menej je viac. Sklon k zmene značky a hodnota značky. Modely hodnoty značky. Lovermarks model. Navrhovaný model riadenia sortimentu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01301-015, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.