Number of the records: 1  

Customer satisfaction, product quality, and performance of companies

  1. Title Customer satisfaction, product quality, and performance of companies
    TranslationZákaznícka spokojnosť, kvalita produktu a výkonnosť podnikov
    Author infoPetr Suchánek, Jiří Richter, Maria Králová
    Author Suchánek Petr
    Co-authors Richter Jiří
    Králová Maria
    Source document Národohospodářský obzor : časopis věnovaný otázkám národohospodářským a sociálněpolitickým. Roč. 14, č. 4 (2014), pp. 329-344. - Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 2014. ISSN 1213-2446
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords spokojnosť zákazníkov * kvalita výrobkov * výkonnosť podniku * konkurencieschopnosť
    AnnotationVzťah kvality na spokojnosť zákazníka a na výkonnosť a konkurencieschopnosť podniku. Korelácia hlavných faktorov výskumu. ROA (return on assets), ROI (return on investments), ROE (return on equity).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.