Number of the records: 1  

Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu

  1. Title Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu
    TranslationGuerilla marketing as a form low cost marketing
    Author infoŠtefan Majtán, Mária Spišiaková
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 3 (2014), s. 28-39. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnik malý * podnik stredný * marketing mix * kampane reklamné * guerilla marketing
    AnnotationPodstata guerilla marketingu. Základné efekty guerilla marketingu. Ambient marketing. Astroturfing. Virálny marketing. Využivanie guerilla marketingu v MSP.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01692-004, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.