Number of the records: 1  

Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu

  1. Title Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu
    Author infoKatarína Strelková
    Author Strelková Katarína EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Source documentJazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVI. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 126-127 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-002-9
    Review documentKomunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu / Emília Charfaoui. - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, 2014
    NoteKEGA 017 UK-4/2012
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageRussian
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Keywords recenzie * monografie * jazyky cudzie * štylistika * slovotvorba * komunikácia * reklama
    AnnotationRecenzia na monografiu, ktorá sa zaoberá reklamnými textami a sloganmi v trojjazyčnom komparatívnom variante. Komunikačné procesy v reklamných textoch v slovenských, nemeckých a ruských verziách.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01697-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.