Number of the records: 1  

Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres

  1. Title Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres
    TranslationMestský maloobchodný trh v Bratislave (Slovensko): spotrebiteľské vnímanie a klasifikácia obchodných centier
    Author infoFrantišek Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita
    Author Križan František
    Co-authors Bilková Kristína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 9, no. 4 (2014), pp. 483-500 online. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887
    NoteRegistrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Keywords maloobchod * centrá obchodné * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * analýzy
    AnnotationIdentifikácia obchodných centier v Bratislave, ich územná diverzifikácia, a klasifikácia z pohľadu zákazníkov. Rozhodujúce faktory: marketingový mix, poloha a prístupnosť (GIS), bohaté maloobchodné prostredie.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01879-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF583.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.