Number of the records: 1  

Značka v podnikovej praxi

  1. Title Značka v podnikovej praxi
    TranslationBrand in corporate practice
    Author infoAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Author Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 13, č. 31-32 (2014), s. 72-78. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2014. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords budovanie značky * značky maloobchodné * hodnota * stratégia marketingová * marketing
    AnnotationZnačka a jej význam. Privátna značka. Budovanie značky – branding. Hodnota značky. Prínos a ciele značky.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01796-004, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 31-32

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.