Number of the records: 1  

[Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]

  1. Title [Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]
    Author infoKatarína Seresová
    Author Seresová Katarína EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Source documentJazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVII. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 104-105 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-005-0
    Review documentEmília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu . - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, Bratislava, 2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Keywords recenzie * jazykoveda * literatúra * komunikácia * zásoba slovná * reklama
    AnnotationMonografia obsahuje ucelený pohľad na problematiku reklamného textu. Tradičné chápanie reklamného diskurzu. Vymedzenie konkrétnych parametrov a špecifík transferu reklamného posolstva a etablovania v komunikačnom prostredí.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01758-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.