Number of the records: 1
[Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]
Title [Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu] Author info Katarína Seresová Author Seresová Katarína EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ Source document Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVII. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 104-105 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-005-0 Review document Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu . - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, Bratislava, 2014 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra Keywords recenzie * jazykoveda * literatúra * komunikácia * zásoba slovná * reklama Annotation Monografia obsahuje ucelený pohľad na problematiku reklamného textu. Tradičné chápanie reklamného diskurzu. Vymedzenie konkrétnych parametrov a špecifík transferu reklamného posolstva a etablovania v komunikačnom prostredí. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01758-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1