Number of the records: 1  

Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku

  1. Title Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku
    TranslationTraditional Tools versus New Forms and Trends in Marketing Communication of Businesses in Slovakia
    Author infoKatarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2015), s. 3-12 online. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Slovensko * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * marketing sieťový * komunikácia marketingová * podnik
    AnnotationAktuálne trendy v oblasti marketingovej komunikácie a rast významu sociálneho marketingu v podmienkach Slovenska. Súčasné a nové trendy v marketingovej komunikácii podnikov a úroveň ich využívania na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00287-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext444.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.