Number of the records: 1  

Marketingové komunikačné stratégie vo vinárskych podnikoch

  1. Title Marketingové komunikačné stratégie vo vinárskych podnikoch
    TranslationMarketing communication strategies in wine companies
    Author infoLucia Coskun, Pavel Herzka, Juraj Tomlain
    Author Coskun Lucia
    Co-authors Herzka Pavel
    Tomlain Juraj
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 4, č. 1 (2012), s. 34-43. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords priemysel vinársky * víno * komunikácia marketingová * marketing
    AnnotationMožnosti využívania marketingových komunikačných stratégií vo vinárskych podnikoch v porovnaní so všeobecnými možnosťami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.