Number of the records: 1  

Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace

  1. Title Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace
    Author infoDita Hommerová
    Author Hommerová Dita
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 2 (2015), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Keywords organizácie neziskové * značky * manažment značky
    AnnotationNeziskové organizácie sa stali neodmysliteľnou súčasťou nielen vyspelej spoločnosti 21. storočia, ale aj dobre fungujúceho trhu. Neziskové organizácie budú musieť začať klásť väčší dôraz na hodnotu svojej značky, jej rozvoj a samotný positioning. Značka ako ústredný komponent organizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.