Number of the records: 1
Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace
Title Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace Author info Dita Hommerová Author Hommerová Dita Source document Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 2 (2015), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti Keywords organizácie neziskové * značky * manažment značky Annotation Neziskové organizácie sa stali neodmysliteľnou súčasťou nielen vyspelej spoločnosti 21. storočia, ale aj dobre fungujúceho trhu. Neziskové organizácie budú musieť začať klásť väčší dôraz na hodnotu svojej značky, jej rozvoj a samotný positioning. Značka ako ústredný komponent organizácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
article
Number of the records: 1