Number of the records: 1  

Já jako značka

  1. Title Já jako značka
    Author infoJitka Vysekalová, Karel Voříšek
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Voříšek Karel
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 2 (2015), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * značky * marketing mix
    AnnotationZnačky najznámejších firiem veľakrát predstavujú to najcennejšie aktívum, ktoré majú. Za silou týchto značiek stoja kvalitné a inovatívne produkty, ale aj marketingové aktivity, ktoré ich podporujú. Osobný marketingový mix.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.