Number of the records: 1
Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti
Title Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti Translation Brand as an important tool for achieving fundamental goals of business Author info Irina Bondareva, Irina Družinina Author Bondareva Irina Co-authors Družinina Irina Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 3-11. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Keywords podnikanie * modely podnikateľské * plán podnikateľský * rozhodovanie manažérske * rozhodovanie strategické Annotation Brand, ako na jeden z najcennejších nehmotných aktív firmy. Jeho základný význam. Možnosti hodnotenia potenciálu brandu za účelom udržania a rastu jeho hodnoty. Možnosti aplikácie modelu Brand Dynamics, vypracovaného spoločnosťou Millward Brown Group, pre hodnotenie potenciálu brandu vybranej spoločnosti. Tento model umožňuje sledovať potenciál brandu v priebehu celého životného cyklu a prognózovať zmeny jeho trhovej hodnoty. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1
article
Number of the records: 1