Number of the records: 1  

Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti

  1. Title Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti
    TranslationBrand as an important tool for achieving fundamental goals of business
    Author infoIrina Bondareva, Irina Družinina
    Author Bondareva Irina
    Co-authors Družinina Irina
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 3-11. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Keywords podnikanie * modely podnikateľské * plán podnikateľský * rozhodovanie manažérske * rozhodovanie strategické
    AnnotationBrand, ako na jeden z najcennejších nehmotných aktív firmy. Jeho základný význam. Možnosti hodnotenia potenciálu brandu za účelom udržania a rastu jeho hodnoty. Možnosti aplikácie modelu Brand Dynamics, vypracovaného spoločnosťou Millward Brown Group, pre hodnotenie potenciálu brandu vybranej spoločnosti. Tento model umožňuje sledovať potenciál brandu v priebehu celého životného cyklu a prognózovať zmeny jeho trhovej hodnoty.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.