Number of the records: 1  

Neuroekonómia ako nová oblasť ekonomickej vedy

  1. Title Neuroekonómia ako nová oblasť ekonomickej vedy
    Author infoVladimír Bačišin
    Author Bačišin Vladimír
    Source document For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 2, č. 9 (September 2015), s. 1-6. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords neuromarketing * teórie ekonomické * psychológia * správanie sociálne
    AnnotationNeuroekonomika (Neuroeconomics) — interdisciplinárny smer vo vede v prieniku predmetu ekonomickej teórie, neurobiológie a psychológie. Základným cieľom interdisciplinárneho prístupu je vysvetlenie výberu alebo prijatia rozhodnutí, distribúcie rizika a odmeny. Metodológia neuroekonomiky pozostáva z laboratórnych pokusoch skúmajúcich ekonomické správanie na pokusných ľuďoch a opiciach so súčasným skúmaním mozgu. V rámci neuroekonomiky sa rozvíja aplikovaná disciplína neuromarketing.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext330 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.