Number of the records: 1  

Motivačné systémy rozvoja kvality

  1. Title Motivačné systémy rozvoja kvality
    Parallel titleIncentive schemes for quality development
    Author infoKlaudia Gubová, Lenka Králiková
    Author Gubová Klaudia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Co-authors Králiková Lenka
    Source document Výmena skúseností učiteľov, študentov a absolventov študijného programu Manažment výroby a logistika : zborník príspevkov z vedeckého seminára Katedry manažmentu výroby a logistiky spojeného s workshopom 2015 : vzdelávacie zariadenie EU v Bratislave - VIRT, 7.-8.5.2015. [S. 1-8] CD-ROM. - Bratislava : Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM EU, 2015 / Boorová Brigita ; Stern Juraj ; Molnár Pavol ; Výmena skúseností učiteľov, študentov a absolventov študijného programu Manažment výroby a logistika Vedecký seminár spojený s workshopom. ISBN 978-80-225-4104-6
    NoteVEGA 1/0305/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords kvalita * výroba strojárska * podnik * Slovensko
    AnnotationSkúmanie motivačného procesu získania ocenenia Q1 score (skóre) za kvalitu od zákazníka Ford Motor Company ako špeciálneho odberateľa spoločnosti Martinrea Slovakia Fluid Systems a následné zhodnotenie prínosov, ktoré plynú z analyzovaného procesu oceňovania v rámci motivačného systému rozvoja kvality podniku. Špeciálny je v tom zmysle, že ocenenie za kvalitu s názvom Q1, ktoré udeľuje výhradne spoločnosť Ford Motor Company, je unikátom v oblasti strojárenskej výroby a získať ho je možné jedine za splnenie veľmi prísnych podmienok.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00784-007, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti526.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.