Number of the records: 1  

Spokojenost zákazníka, kvalita produktu a výkonnost jako faktory konkurenceschopného podniku

  1. Title Spokojenost zákazníka, kvalita produktu a výkonnost jako faktory konkurenceschopného podniku
    TranslationCustomer satisfaction, quality of product and performance as factors of competitive company
    Author infoPetr Suchánek
    Author Suchánek Petr
    Source document Journal of tourism, hospitality and commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1-2 (2014), s. 48-57. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2014. ISSN 1804-3836
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Keywords kvalita tovaru * spokojnosť zákazníkov * výkonnosť podniku * konkurencieschopnosť
    AnnotationAnalýza vzájomných vzťahov kvality, spokojnosti zákazníka, výkonnosti a konkurencieschopnosti podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.