Number of the records: 1  

Marketing na technických vysokých školách

  1. Title Marketing na technických vysokých školách
    Author infoLibor Nečas
    Author Nečas Libor
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 3 (2015), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords školy vysoké odborné * technika * marketing * výučba vedecká
    AnnotationTechnické vysoké školy sa stále viac orientujú nielen na výuku odborných technických predmetov, ale tiež na vzdelávanie v oblasti náuky o podniku. Okrem teórie riadenia, ekonomiky, financií, účtovníctva sa zameriavajú aj na oblasť marketingu, pretože absolventi nachádzajú svoje uplatnenie aj v obchodných útvaroch firiem, v nákupe a odbyte. Výuka marketingu na technických školách musí byť špecifická, nie univerzálna. Prispôsobenie výuky marketingu špecifickým podmienkam. Nevyhnutné predpoklady pre prácu obchodníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.