Number of the records: 1  

Spokojnosť pacienta v kontexte marketingovo-manažerského prístupu

  1. Title Spokojnosť pacienta v kontexte marketingovo-manažerského prístupu
    TranslationPatient satisfaction in the context of marketing - Management Approach
    Author infoVanda Lieskovská, Mária Grullingová, Diana Horvátová, Cyril Závadský, Silvia Megyesiová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Grüllingová Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Horvátová Diana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Závadský Cyril EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 74-79. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 614 - Verejné zdravotníctvo
    Keywords zariadenia zdravotnícke * služby zdravotnícke * marketing manažment
    AnnotationOpodstatnenosť sledovania a vyhodnocovania spokojnosti pacienta. Prezentácia čiastkových výsledkov merania pacientskej spokojnosti vo vybranom zariadení. Argumenty pre zlepšenie manažérskej činnosti.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01070-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.