Number of the records: 1  

Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc

  1. Title Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc
    TranslationInternational Political Marketing, Public Diplomacy and Soft Power
    Author infoJanka Zvončeková
    Author Zvončeková Janka EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Source document International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics : conference proceedings : 15th international scientific conference : Smolenice Castle, 4th - 5th december 2014. S. 549-559 CD-ROM. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2014 / Adašková Daša ; Strážovská Helena ; Terem Peter ; International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics International scientific conference. ISBN 978-80-225-3980-7
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 32 - Politika
    Keywords diplomacia * diplomati * marketing politický * komunikácia externá * imidž * politika * vzťahy medzinárodné * moc politická
    AnnotationMedzinárodný politický marketing v sebe zahŕňa pojmy ako verejná diplomacia, marketing štátov, medzinárodná politická komunikácia, imidž štátu, či mäkká moc. Definícia a preskúmanie vzťahov uvedených pojmov v teoretickej aj praktickej rovine.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01694-044, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF642 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.