Number of the records: 1
Kritériá implementácie bannerových reklám
Title Kritériá implementácie bannerových reklám Parallel title Criteria of banner advertisement implementation Author info Róbert Šlosár, Jakub Kintler Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 11-12 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6 Note Abstrakt. - I-15-102-00 50%. - VEGA 1/0546/15 50 % Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01287-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1