Number of the records: 1  

Virálny marketing ako moderný marketingový nástroj

  1. Title Virálny marketing ako moderný marketingový nástroj
    Parallel titleViral marketing as modern marketing tool
    Author infoRóbert Šlosár, Štefan Majtán
    Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 41-42 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6
    NoteAbstrakt. - I-15-102-00 50 %. - VEGA 1/0546/15 50 %
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01287-020, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.