Number of the records: 1  

Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu

  1. Title Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu
    Parallel titleImplementation intervals and limitations of guerilla marketing
    Author infoPeter Štetka, Jakub Kintler
    Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 58-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6
    NoteAbstrakt. - I-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords guerilla marketing * implementácia
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01287-027, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.