Number of the records: 1
Aktuálne spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na vydavateľsko-tlačiarenský komplex
Title Aktuálne spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na vydavateľsko-tlačiarenský komplex Author info Roman Šíp Author Šíp Roman EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Source document Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. Roč. 10, č. 30 (2015), s. 39-49. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2015. ISSN 1337-0510 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords správanie spotrebiteľa * vydavateľstvá * obchod elektronický * tlačiarne * knihy * Slovensko * Nemecko * manažment Annotation Výroba papiera v kontexte s výkonnosťou vydavateľsko-tlačiareského komplexu. Anglosaský knižný trh. Nemecký knižný trh. Slovenský knižný trh. Slovenskí vydavatelia. Výskum vplyvi IKT na vydavateľsko-tlačiarenský komplex. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01398-006, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 27-30
article
Number of the records: 1