Number of the records: 1  

Aktuálne spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na vydavateľsko-tlačiarenský komplex

  1. Title Aktuálne spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na vydavateľsko-tlačiarenský komplex
    Author infoRoman Šíp
    Author Šíp Roman EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Source document Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. Roč. 10, č. 30 (2015), s. 39-49. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2015. ISSN 1337-0510
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords správanie spotrebiteľa * vydavateľstvá * obchod elektronický * tlačiarne * knihy * Slovensko * Nemecko * manažment
    AnnotationVýroba papiera v kontexte s výkonnosťou vydavateľsko-tlačiareského komplexu. Anglosaský knižný trh. Nemecký knižný trh. Slovenský knižný trh. Slovenskí vydavatelia. Výskum vplyvi IKT na vydavateľsko-tlačiarenský komplex.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01398-006, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 27-30

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.