Number of the records: 1  

Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody

  1. Title Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody
    Parallel titleGreen marketing as an innovative tool of competitive advantage
    Author infoMartin Hudec
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 128-136 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * podnik * stratégia podniková * rozvoj trvalo udržateľný * zákazníci * výhody konkurenčné
    AnnotationZelený marketing nazývaný aj environmentálny, ekologický alebo udržateľný. Stratégie zeleného marketingu. Implementácia zeleného marketingu do podnikových stratégií. Zelený marketingový mix. Zelení zákazníci. Problémy zeleného marketingu a greenwashing.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-012, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti605.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.