Number of the records: 1  

V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku

  1. Title V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku
    Author infoMatej Šucha
    Author Šucha Matej
    Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 3 (21. januára 2016), s. 40-41. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * zákazníci * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * podnikanie * ekonómia behaviorálna * Nobelova cena
    AnnotationSnaha behaviorálnych vedcov vyvrátiť základný predpoklad ekonómie o tom, že ľudia sú racionálni a poznajú svoje preferencie. Udelenie Nobelovej ceny za ekonómiu Danielovi Kahnemanovi, najvýznamnejšiemu behaviorálnemu ekonómovi, v r. 2002. Pochopenie zmýšľania zákazníkov ako dôležitý faktor v podnikaní. Menu engineering. Kľúč k zákazníckej spokojnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-10 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.