Number of the records: 1  

Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci

  1. Title Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci
    Author infoDušan Straňák
    Author Straňák Dušan
    Source document Zisk manažment. Roč. 7, č. 12 (2015), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * racionalita * emócie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * služby obyvateľstvu
    AnnotationPri udržaní si zákazníka odborníci radia vplývať na racionálnu i emotívnu rovinu spotrebiteľa. Hodnotenie výborného zákazníckeho servisu na základe 4 + 1 kľúča spokojnosti zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.