Number of the records: 1  

Modelovanie inkrementálnej odozvy v priamom marketingu

  1. Title Modelovanie inkrementálnej odozvy v priamom marketingu
    Parallel titleUplift modeling in direct marketing
    Author infoAndrej Mišovič
    Author Mišovič Andrej EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source document Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii : [zborník príspevkov] : 5. vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii : 3. jún 2015 [Bratislava, Slovensko]. S. [40-44] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dúžik Ondrej ; Terek Milan ; Bilíková Mária ; Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii Vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii. ISBN 978-80-225-4197-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Keywords pravdepodobnosť * modelovanie pravdepodobnostné * metódy matematicko-štatistické * modely regresné * marketing priamy
    AnnotationDôvody, prečo je v priamom marketingu dôležité zamýšľať sa nielen nad samotnou odozvou kampane ale tiež nad inkrementálnou odozvou. Výhody a nevýhody tradičného prístupu modelovania pravdepodobnosti sledovanej udalosti (nákup, odchod zákazníka) a ich porovnávanie. Postupy pri modelovaní inkrementálnej odozvy a aplikácia v praxi pri riešení problémov s odozvou v priamom marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01481-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF495 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.