Number of the records: 1  

Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu)

  1. Title Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu)
    Parallel titleEuromarketing - marketing audit in practise (results of a research)
    Author infoViera Čihovská, Šárka Kličková
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 29-38 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Európska únia * euromarketing * audit * trh spoločný * podnik * Slovensko * Taliansko * dotazníky
    AnnotationEuromarketing predstavuje modernú manažérsku koncepciu pre realizáciu efektívnej výmeny na jednotnom európskom trhu, ktorý rozširuje oblasť svojho skúmania z pôvodne separovaných trhov na trh multinacionálny a multikultúrny. Strategický význam marketingového auditu a jeho možností pre udržanie dobrej kondície podniku v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Reálny pohľad na skutočnú aplikáciu a využívanie marketingového auditu v praxi podnikov na Slovensku a v Taliansku a postoje podnikov k nemu v kontexte sledovania spoločných tendencií podnikov na európskom trhu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01486-004, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti238.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.