Number of the records: 1  

Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu

  1. Title Socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu
    Parallel titleSocio-cultural zones of European single market
    Author infoMarta Pavliková
    Author Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 61-75 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords Európska únia * marketing medzinárodný * trh spoločný * kultúra * multikulturalizmus * vedomie sociálne
    AnnotationPríspevok vymedzuje jednotlivé socio-kultúrne zóny jednotného európskeho trhu a identifikuje charakter kultúrnych dimenzií daných zón, ktoré ovplyvňujú správanie marketingových manažérov, ale aj spotrebiteľov. Hofstedeho kultúrne dimenzie. HDP na obyvateľa (v PPS) v jednotlivých socio-kultúrnych zónach.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01486-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti325.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.