Number of the records: 1  

Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu

  1. Title Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu
    Parallel titleEuropean consumer in fashionable clothing market on the example of the largest retailers in the area of the European market
    Author infoVeronika Miháliková
    Author Miháliková Veronika
    Source document Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 49-60 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords maloobchod * odevy * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * modely riadenia * euromarketing
    AnnotationCharakteristika a analýza modelov riadenia dvoch spoločností, ktoré dosahujú v oblasti predaja módnych odevov najvyššie obraty na európskom trhu. Identifikácia atribútov podnecujúcich konkurenčnú výhodu spoločností ZARA a H&M, prieskum zákazníckych motívov, potrieb a preferencií v prostredí slovenského trhu, vytvorenie profilu zákazníka a návrh odporúčaní vedúcich k zdokonaleniu existujúcich procesov a zvýšeniu kvality poskytovaných služieb.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF319.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.