Number of the records: 1  

Digitální budoucnost marketingového výzkumu

  1. Title Digitální budoucnost marketingového výzkumu
    Author infoVáclav Kupec
    Author Kupec Václav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 4 (2015), s. 8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výskum marketingový * digitalizácia * firmy * stratégia marketingová * riadenie * efektívnosť * správanie spotrebiteľa
    AnnotationDigitálne prostredie je ideálnym priestorom na marketingové skúmanie spotrebiteľského správania, čo firmám v konečnom dôsledku umožňuje efektívne riadiť svoje marketingové stratégie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.