Number of the records: 1  

ABC Analysis as a Basis of the Marketing Strategy in Company XY

  1. Title ABC Analysis as a Basis of the Marketing Strategy in Company XY
    TranslationABC analýza ako základ marketingovej stratégie v podniku XY
    Author infoNatália Jergová
    Author Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. Nr. 8 (2015), pp. 285-287 online. - Arad : Adoram, 2015. ISSN 2344-2409
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords metóda ABC * produkty * odbyt
    AnnotationABC analýza pre tvorbu predajnej stratégie podniku. Analýza na základe vlastností zákazníkov a produktu. Návrhy pre predajcu vyplývajúce z analýzy ABC.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01816-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: Nr. 8

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF93.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.