Number of the records: 1  

Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí

  1. Title Dobročinný marketing ako príspevok k trvalo udržateľnému rozvoju v globálnom prostredí
    Parallel titleCause related marketing – contribution to sustainable development in a global environment
    Author infoZdenka Musová, Zuzana Huliaková
    Author Musová Zdenka
    Co-authors Huliaková Zuzana
    Source document Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy : zborník príspevkov z [9. ročníka] medzinárodnej vedeckej konferencie : Banská Bystrica, 27. október 2015. S. 1-6 [CD-ROM]. - Banská Bystrica : Belianum, 2015 / Orviská Marta ; Krištofík Peter ; Pisár Peter ; Nemec Juraj ; Uramová Mária ; Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-557-1054-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing sociálny * charita * altruizmus * nástroje marketingové * skupiny cieľové * umiestňovanie produktov
    AnnotationSkúmanie dobročinného marketingu v teoretickej aj praktickej rovine ako inovatívneho spôsobu zodpovedného marketingového správania podnikov. V záujme každého podniku v prípade realizácie dobročinného marketingu by malo byť, aby spotrebitelia mali čo najpozitívnejší vzťah k podporovanému produktu, značke, či samotnému podniku a partnerskej neziskovej organizácii.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF504.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.