Number of the records: 1  

Marketingové stratégie orientované na segment seniorov

  1. Title Marketingové stratégie orientované na segment seniorov
    Parallel titleMarketing strategies focused on seniors´ segment
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 40-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords starnutie populácie * seniori * štýl životný * hodnota * marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * poradenstvo * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPosúdenie úskalí segmentácie kategórie seniorov na báze chronologického a kognitívneho veku. Analýza zmien v hodnotovom systéme staršej populácie a ich dopad na spotrebiteľské správanie. Prezentácia špecifík marketingových koncepcií orientovaných na seniorov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01549-004, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti324.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.