Number of the records: 1  

Využitie senzorického marketingu v podpore predaja

  1. Title Využitie senzorického marketingu v podpore predaja
    Parallel titleSensory marketing application in sales promotion
    Author infoKatarína Plevová
    Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 60-65 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords predajne * zákazníci * správanie spotrebiteľa * marketing vnemový
    AnnotationVnemový marketing poukazuje na dôležitosť vytvorenia vhodnej atmosféry v obchodoch s dôrazom na jednotlivé elementy akými sú farby, hudba, vône či osvetlenie. Vnemový marketing je založený na princípe pôsobenia všetkých piatich zmyslov zákazníka tak, aby sa do jeho pamäti vryla určitá značka. Predajňa a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01549-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti238.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.