Number of the records: 1  

Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí

  1. Title Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí
    TranslationFranchising as business concept in the 21st century
    Author infoEva Bojková
    Author Bojková Eva
    Source document ČasOpis : študentský odborný časopis. Roč. 10, č. 22 (2015), s. 5-17. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISSN 1337-9593
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords franchising * podnikanie * služby * výživa * Noturhouse
    AnnotationFranchising sa v súčasnosti najviac rozvíja v oblasti služieb, zdravej výživy a fitnes. Jednou zo spoločností, ktorá ponúka svoj obchodný koncept na báze franchisingovej spolupráce je spoločnosť Naturhouse, ktorá sa špecializuje na poradenstvo a odbornú starostlivosť v oblasti zdravého stravovania. Prezentácia spoločnosti Naturhouse, popis kritérií získania franchísy a postup zakladania vlastného franchisingového podniku pod touto značkou. Ťažkosti, ktoré súvisia s chodom konkrétneho franchisingového podniku Naturhouse. Identifikácia nedostatkov, ktoré sa vyskytujú nielen v celom systéme, ale aj v rámci podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2015: 22-23

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.