Number of the records: 1  

Inovácie a ich význam v produktovej politike

  1. Title Inovácie a ich význam v produktovej politike
    Parallel titleInnovations and their importance in our product policy
    Author infoMarta Karkalíková
    Author Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. S. 54-57 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dudeková Alena ; Hlavatý Ivan ; Knošková Ľubica ; Leščáková Martina. ISBN 978-80-225-4224-1
    NoteVEGA 1/0670/16
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords manažment produktový * inovácia výrobkov * tovaroznalectvo * riadenie kvality * materiály nové * produkty * konkurencieschopnosť
    AnnotationInovácie predstavujú jeden z najlepších nástrojov ako udržať a zlepšiť konkurencieschopnosť podnikov v lokálnom aj globálnom podnikateľskom prostredí. Identifikovanie prínosu inovačných procesov v rámci produktovej politiky, ktorá je súčasťou organizácie so zavedeným systémom manažérstva.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01720-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti263.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.