Number of the records: 1  

Úloha inovácií v rozvoji organizácii

  1. Title Úloha inovácií v rozvoji organizácii
    Author infoRóbert Šlosár
    Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentMarketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. Č. 12 (2015), s. [1-4] [3,12 NS] online. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015
    Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
    VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
    NoteI-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%)
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionUnited States of America
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords inovácia * inovácia výrobkov * výrobky nové * stratégia inovačná * efektívnosť inovácií * produkty * úžitok * kvalita * konkurencieschopnosť
    AnnotationInováciami rozumieme praktické prenesenie nových ideí ľudí do produktov, služieb, procesov, systémov a spoločenských vzťahov. Inovácia je zavedenie zmeny, v ktorej sa kombinujú existujúce statky novým spôsobom za účelom vyrobenia a uvedenia jedinečného produktu do praxe.
    Public work categoryWorks carried in Internet
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01750-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.