Number of the records: 1  

Online marketing: sociálne médiá – revolúcia vo využívaní internetu

  1. Title Online marketing: sociálne médiá – revolúcia vo využívaní internetu . 1
    Author infoMartina Drahošová, Peter Balco
    Author Drahošová Martina
    Co-authors Balco Peter
    Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 1-2 (2016), s. 68-69. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * internet * siete sociálne
    AnnotationNové prístupy priameho kontaktu so zákazníkmi, inšpirácia pri tvorbe obchodnej a komunikačnej stratégie. Sociálne médiá spôsobili revolúciu vo využívaní internetu ako nástroja propagácie produktov a podpory ich predaja. Efektívnosť online marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.