Number of the records: 1  

Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu

  1. Title Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu
    TranslationAttribution models as a decision making tool in online marketing
    Author infoJana Dzuričková, Stela Beslerová
    Author Dzuričková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Beslerová Stela EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 12, č. 1 (2016), s. 32-39 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2016. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords analýza ekonomická * rozhodovanie investičné * modely ekonomicko-matematické * výkonnosť * stratégia marketingová * marketing elektronický
    AnnotationAnalýza výkonnosti marketingových kanálov využívaných podnikom, ktorý prevádzkuje e-shop a investuje časť svojich finančných prostriedkov do online marketingu. Analýza je realizovaná za pomoci troch vybraných atribučných modelov, ktoré predstavujú jednu z nových foriem analýzy marketingových kanálov
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00218-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti357 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.