Number of the records: 1
Inovácie a ich význam v marketingu MSP
Title Inovácie a ich význam v marketingu MSP Parallel title Inovations and their importance in the marketing activities of SMEs Author info Natália Jergová Author Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 16 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2 Výstup z projektu VEGA 1/0328/13 Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch
Note Abstrakt. - VEGA 1/0328/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik malý * podnik stredný * podnikanie obchodné * marketing * stratégia podnikateľská * inovácia * výhody konkurenčné Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01103-023, originál dokumentu
article
Number of the records: 1