Number of the records: 1  

Inovácie a ich význam v marketingu MSP

  1. Title Inovácie a ich význam v marketingu MSP
    Parallel titleInovations and their importance in the marketing activities of SMEs
    Author infoNatália Jergová
    Author Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 16 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0328/13 Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch
    NoteAbstrakt. - VEGA 1/0328/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik malý * podnik stredný * podnikanie obchodné * marketing * stratégia podnikateľská * inovácia * výhody konkurenčné
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01103-023, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.