Number of the records: 1  

Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention

  1. Title Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention
    Author infoViera Čihovská, M. Yashina
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Yashina M.
    Source document Economics, management, law: socio-economic aspects of development : collection of scientific articles : [international scientific and practical conference : 29.1.2016, Roma, Italy], Volume 2. Pp. 190-198. - Roma : Edizioni Magi, 2016. ISBN 978-617-7214-17-4
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageRussian
    Country of EditionItaly
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing vzťahový * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnnotationVzťahový marketing predstavuje moderný obchodný koncept založený na vytvorení vzťahov so všetkými subjektmi na trhu. CRM (Customer Relationship Management) získava a udržiava spokojných zákazníkov v portfóliu spoločnosti, a tým si zabezpečuje vysokú ziskovosť pri napĺňaní svojich cieľov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00087-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti339.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.