Number of the records: 1  

Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach

  1. Title Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach
    TranslationFaktory ovplyvňujúce používateľskú spokojnosť s online skupinovým nákupom: prístup teórie sociálnej výmeny
    Author infoPavlina Pawlasová
    Author Pawlasová Pavlina
    Source document Ekonomická revue. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 97-107. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2015. ISSN 1212-3951
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 519.87 - Matematické modely operačného výskumu
    Keywords analýza faktorová * nákup elektronický * spokojnosť zákazníkov * modelovanie
    AnnotationFaktorová analýza prevedená varimax rotačnou metódou. Modelovanie štrukturálnej rovnice. Analýza modelu, špecifikácia premenných a testovanie validity modelu (chí-kvadrát test).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext904.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.