Number of the records: 1  

GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing

  1. Title GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing
    TranslationGIS ako rozhodovací nástroj pre malé podniky v maloobchode
    Author infoMarian Toman, Pavol Kita, Ján Prílepok
    Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentINPROFORUM 2015 : proceedings of the 9th international scientific conference Inproforum : České Budějovice, November 5-6, 2015. Pp. 193-198. - České Budějovice : Faculty of Economics, University of South Bohemia in České Budějovice, 2015 ; INPROFORUM 2015 International scientific conference / Friedrich Václav ; Zuzák Roman ; Stejskalová Irena ; Ježek Jindřich. ISBN 978-80-7394-536-7
    NoteVEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords marketing * systémy informačné geografické * analýza trhu
    AnnotationAnalýza troch obchodných centier v Bratislave. Analýza nákupného správania spotrebiteľov v oblasti pôsobenia nákupného strediska cez geografický informačný systém GIS. Nastavenie marketingového mixu a komunikácie vďaka výstupom analýz.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00408-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF367.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.