Number of the records: 1  

Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy

  1. Title Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy
    Author infoKatarína Fichnová
    Author Fichnová Katarína
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * tvorba reklamy * kreativita * agentúry * tímy pracovné
    AnnotationMožné rozdiely v efektívnej tvorbe kreatívnych reklám tímami, ktoré môžu vzniknúť počas tvorivého procesu. Niektoré formy komunikácie podporujú výraznejšie facilitačné efekty skupiny, iné môžu eliminovať tzv. inhibičné vplyvy skupiny na tvorivú produkciu. Klasické formy tímovej spolupráce sú efektívnejšie, než médiami spostredkovaná komunikácia kreatívneho tímu pri tvorbe reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.