Number of the records: 1  

John Lewis a marketingová komunikácia - luxusné obchodné domy, ktorým sa darí

  1. Title John Lewis a marketingová komunikácia - luxusné obchodné domy, ktorým sa darí
    Author infoDávid Vrtaňa
    Author Vrtaňa Dávid
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords domy obchodné * kampane reklamné * komunikácia marketingová
    AnnotationJohn Lewis je reťazec luxusnejších obchodných domov s pôsobením primárne vo Veľkej Británii. Učebnicový príklad postupu John Lewis, ako pomocou správnej a celkovo profesionálnej marketingovej komunikácie dosahovať podnikateľské ciele a napĺňať víziu firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.