Number of the records: 1  

Factors and determinants of the European marketing

  1. Title Factors and determinants of the European marketing
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 7-11 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * euromarketing * komunikácia marketingová * marketing globálny * trh spoločný * konkurencia medzinárodná * Európska únia
    AnnotationEurópsky marketing je reakciou na integračné procesy spoločného európskeho trhu a procesov globalizácie a rastu medzinárodnej konkurencieschopnosti. Európsky marketing a identifikácia kľúčových determinantov životného prostredia v praxi podnikov, ktoré sa chcú etablovať na konkurenčnom trhu EÚ.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00156-015, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti574.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.