Number of the records: 1  

Social innovation in business

  1. Title Social innovation in business
    Author infoDana Hrušovská, Martin Matušovič
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Matušovič Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 63-70 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3
    NoteVEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0784/15 (50 %)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords inovácia * stratégia inovačná * bariéry inovačné * politika podnikania * stratégia podnikateľská * podnikanie sociálne * procesy sociálno-ekonomické
    AnnotationV podnikateľskom sektore sú čoraz častejšou súčasťou podnikania sociálne inovácie. V oficiálnej politike Európskej únie i národných ekonomík je táto tendencia považovaná za strategickú. Hlavné nedostatky na Slovensku - zdĺhavé tempo prípravy a realizácie sociálnych inovácií v porovnaní s ostatnými krajinami. Skúmanie zložitých vzťahov sociálnych inovácií a korelácia vybraných determinantov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00156-010, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti532.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.