Number of the records: 1  

Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom

  1. Title Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom
    Author infoOľga Poniščiaková
    Author Poniščiaková Oľga
    Source document Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. Roč. 11, č. 5 (2016), s. 76-77. - Žilina : Poradca, 2016. ISSN 1337-060X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * systém CRM * optimalizácia
    AnnotationRiadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje interaktívny proces. CRM integruje predaj, marketing, zákaznícky servis a funkcie riadenia dodávok. Moduly CRM systémov a ich funkcionalita. Implementácia systému CRM musí rešpektovať zameranie firmy a jej priority.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.