Number of the records: 1  

Customer Strategies as a Tool of Loyalty

  1. Title Customer Strategies as a Tool of Loyalty . kap. 46
    TranslationZákaznícke stratégie, ako nástroj lojality
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentKnowledge – Economy – Society : reorientation of paradigms and concepts of management in the contemporary economy. P. 449-456. - Cracow : University of Economics, Cracow, 2015. ISBN 978-83-65173-30-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationTeoretické východiská zákazníckej lojality a stratégia odmien a vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch. Marketingové aktivity a vplyv vzťahov a odmien na lojalitu zákazníkov. Výskumné ciele a metódy.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00247-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.